خدایا ...


باران تنهایی

                                                          خدایا ...

                            جای سوره ای به نام " عشق " در کتابت خالیست ،

                                                که اینگونه آغاز میگردد :

           و قسم به روزی که قلبت را می شکنند و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت



اي کاش تنها يک نفر هم در اين دنيا مرا ياري کند

 

اي کاش مي توانستم با کسي درد دل کنم

تا بگويم که .

من ديگر خسته تر از آنم که زندگي کنم

تا بداند غم شبها يم را....

تا بفهمد درد تن خسته و بيمارم را.........

قانون دنيا تنهايي من است..............

و تنهايي من قانون عشق است....

و عشق ارمغان دلدادگيست........

و اين سرنوشت سادگيست...........

 



 

 



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت17:46---10 دی 1390
تو كه اي؟ سرو آزاده ي من



نور چشم خدا داده من



چشم تو، جام من، باده ي من



تو اميدم، توانم، بقايم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 2 دی 1390برچسب:,ساعت 14:7 توسط مهشید| |


Power By: LoxBlog.Com